-1 سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) و نام کاربری (با حروف لاتین) و مشخصات دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید .بدیهی است ایمیل و شماره تلفن همراه صحیح برای ارتباط با سایت و ارائه آگهی و اخبار سایت مورد نیاز است.

-2 ایمیل ، شماره تلفن همراه ، نام و نام خانوادگی مشترک نزد سرویس دهنده محفوظ است.

-3 کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ موجود در سایت قابل ارائه می باشد. همچنین سرویس‌ گیرنده متعهد می‌شود برای هر ساعت هزینه پشتیبانی فنی که خارج از تعهدات سرویس ‌دهنده باشد، مانند اشکال‌یابی نرم‌افزاری، کمک در جهت نصب نرم‌افزار، حل مشکلات ویروسی و امنیتی، مبلغ صورت ‌حساب دریافتی را قبل از انجام خدمات پشتیبانی پرداخت نماید.

-4سرویس ‌گیرنده متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده خواهد بود.

-5بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.

-6میزان پایداری ( uptime ) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، 99% می باشد.

– 7سرویس دهنده هیچ گونه مسئولتی در قبال ایجاد اختلال در شبکه ی سرویس گیرنده ندارد و در صورت درخواست سرویس گیرنده جهت رفع مشکل ، مشمول هزینه می شود.